Повернутися до звичайного режиму
Налаштування сайту
Ви можете набудувати колірну схему і шрифт сайту.
Оберіть колірну схему:
C
C
C
C
C
Оберіть шрифт:
Tahoma
Times New Roman
Оберіть розмір шрифту:
A
A
A
Оберіть інтервал між буквами:
Стандартний
Середній
Великий
Пошук
$locale = LocaleHelper::getLocaleFromUrl(); $locale = (empty($locale))?'':'/'.$locale; ?>
Пошук
Головна
Карта сайту
Контакти
Для слабозорих
Звичайна версія
Налаштування
Пошук
Пошук
Увійти
укр
рус
Чернігівська обласна Інтернет-школа "Юний програміст"
Система шкільного менеджменту School Champion
Facebook
Twitter
Підписатися на RSS
Заняття
І група
ІІ група
Навчальні теми
Методи побудови алгоритмів
Основні поняття мови програмування
Базові структури мови програмування: розгалуження
Базові структури мови програмування: цикли
Підпрограми
Масиви
Алгоритми обчислювальної геометрії
Рекурсія
Сортування
Довга арифметика
Робота з файлами
Пошукові алгоритми
Рядкові величини
Основні поняття теорії графів. Способи представлення графів.
Теорія графів. Пошук у ширину і глибину.
Визначення найкоротшого шляху в графі. Алгоритм Дейкстри.
Алгоритм Флойда.
Алгоритм Флойда - Воршелла.
Нормативно-правове забезпечення
Тьютори
Учні
Література
Турнір "Супер кодер ІІІ"
Ви знаходитесь тут:
Головна
Навчальні теми
Основні поняття теорії графів. Способи представлення графів.
Основні поняття теорії графів
Кiлькiсть переглядiв: 1131
Версія для друку
Догори